Informacja o administratorze danych osobowychoraz o zakresie, sposobach i celach przetwarzania danych osobowych

Wymieniając korespondencję elektroniczną z serwerem pocztowym w domenie 'bthink.pl', przekazuje nam Pani/Pan pewne dane osobowe, na przykład w postaci imienia i nazwiska, adresu email czy numeru telefonu. Z tym momentem rozpoczyna się przetwarzanie tych danych przez B-think Audit sp. z o.o. na zasadach opisanych poniżej.

Zgodnie z art. 14 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. L 119/1, 4/05/2016, dalej zwanego „Rozporządzeniem”) informuję, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie B-think Audit sp. z o.o. adres: ul. św. Michała 43, 61-119 Poznań, KRS numer 610084 (dalej zwana „Administratorem”). Kontakt z Administratorem jest możliwy w drodze korespondencji na adres podany powyżej bądź w formie elektronicznej na następujący adres: administrator@bthink.pl.

Administrator będzie przetwarzał następujące kategorie Pani/Pana danych osobowych: imię i nazwisko, dane kontaktowe (email, numer telefonu, dane związane z innymi formami elektronicznego komunikowania się), dane podmiotu, dla którego Pani/Pan pracuje wraz z danymi adresowymi i kontaktowymi tego podmiotu. Jeśli Administrator otrzyma od Pani/Pana inne dane osobowe, również może je przetwarzać w celach wskazanych poniżej.

Pani/Pana dane osobowe będą wykorzystane przez Administratora jedynie w celu:

Podstawę prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych będzie stanowiła konieczność wypełnienia obowiązków Administratora wynikających z przepisów prawa, jak również prawnie uzasadnione interesy Administratora, polegające na współpracy z podmiotem, dla którego Pani/Pan pracuje oraz realizacją przez Administratora zadań związanych z wykonywaną przez siebie działalnością.

Pani/Pana dane osobowe będą udostępniane osobom pracującym dla Administratora i pod jego kontrolą, jak również mogą być udostępniane zewnętrznym podmiotom dostarczającym usług księgowo-kadrowych, usług z zakresu zarządzania jakością, usług zarządczych, usług prawnych.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora przez: (i) okres trwania współpracy pomiędzy Panią/Panem a Administratorem, lub (ii) współpracy pomiędzy Administratorem a podmiotem, dla którego Pani/Pan pracuje, lub (iii) okres, przez który korzystanie z Pani/Pana danych osobowych wiązało się ze świadczeniem usług przez Administratora na rzecz jego Klientów. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane także po tym okresie przez okres wymagany obowiązującymi przepisami prawa lub okres potrzebny Administratorowi do ochrony bądź dochodzenia swoich praw.

W dowolnym momencie posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, uzupełnienia, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia uprzednio wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięta zgoda w dowolnym momencie nie ma wpływu na zgodność przetwarzania danych z prawem, którego dokonano na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody przed jej cofnięciem.

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana w zakresie niniejszej zgody narusza przepisy Rozporządzenia.

Usługi / Audyt / Optymalizacja procesów rachunkowości i raportowania

Optymalizacja procesów rachunkowości i raportowania

Optymalizacja procesów rachunkowości i raportowania ma na celu usprawnienie i efektywne zarządzanie procesami związanymi z rejestrowaniem, analizowaniem oraz raportowaniem informacji finansowych. Głównym celem optymalizacji jest zwiększenie dokładności, efektywności, przejrzystości i zgodności w obszarze rachunkowości i raportowania, co przekłada się na lepsze podejmowanie decyzji i zarządzanie finansami.

Wspieramy w procesie analizy, oceny, projektu i wdrożenia zmian w zakresie rachunkowości, procesów, kontroli i systemów informatycznych. Optymalizujemy procesy w obszarze rachunkowości i sprawozdawczości dotyczącej konsolidacji, w tym połączeń podmiotów gospodarczych i zmian w procesie raportowania.

Pomagamy w dostosowaniu wewnętrznych procesów raportowania do zewnętrznych wymagań i standardów rachunkowości, w tym przy sporządzaniu raportów okresowych na GPW oraz wsieramy naszych klientów w tworzeniu narzędzi do raportowaniu wewnętrznego i zewnętrznego, które minimalizują czas tworzenia poszczególnych raportów.

Nasz proces

Jak wygląda nasz proces?

01

Analiza i ocena obecnych procesów

Identyfikacja obszarów do usprawnienia.
02

Projektowanie rozwiązań

Zaproponowanie optymalnych procesów i narzędzi.
03

Wdrożenie zmian

Wprowadzenie nowych rozwiązań i integracja systemów.
04

Szkolenia dla pracowników

Przeszkolenie kadr w zakresie nowych procesów
05

Wsparcie powdrożeniowe

Pomoc w uruchomieniu zoptymalizowanych procesów
06

Audyt i poprawki

Kontrola i korekta w celu maksymalizacji efektów
Umów się na bezpłatną konsultację

Od 22 lat jesteśmy zaufanymi partnerami dla naszych klientów. Wskazujemy właściwe rozwiązania, budując mocną, stabilną pozycję zarówno mikroprzedsiębiorstw jak i dużych spółek.

Dlatego odpowiedzi na Twoje pytania najprawdopodobniej znamy.

Twoje korzyści

Napędzamy wzrost i osiągamy cele

Sprawniejsze procesy rachunkowo-księgowe

Optymalizacja przyspiesza i usprawnia przebieg procesów księgowych w firmie.

Skrócenie czasu raportowania

Dzięki zmianom raportowanie finansowe i sprawozdawczość są szybsze.

Efektywniejsze procesy

Sprawniejsze procesy i lepsze narzędzia zmniejszają ryzyko błędów i obniżają koszty obsługi księgowo-finansowej.

Zgodność z przepisami i standardami

Wspieramy w zapewnieniu zgodności procesów z regulacjami i standardami.

Poprawa kontroli i przejrzystości

Optymalizacja zwiększa kontrolę i przejrzystość procesów finansowych.

Formularz kontaktowy

Masz pytanie?

Wypełnij formularz, a my odezwiemy się do Ciebie i rozwiejemy wszelkie wątpliwości